۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشکل لاین در کامپیوتر

همه ی کاربران سیتم عامل تا به حال با مشکلات زیادی مواجه شده اند برخی از این مشکلات براحتی حل می شوند اما برخی از آنها  واقعا زمان می برند تا برطرف شوند .

ادامه مطلب...
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات  لپ تاپ های لنوو

معمولا مشکلات  لپ تاپ ها بطور ناگهانی رخ می دهند ما باید برای این مشکلات ها راه حل های مناسب پیدا کنیم تا بتوانیم از اسیب های بعدی جلوگیری کنیم ما اماکنون ما علت مشکلات و راه حل های آن  را ارائه می دهیم پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های مایکروسافت

لپ تاپ ها در شکل و مدل و سایزی عرضه شده جنس این لپ تاپ ها پلاستیک و فلزی  می باشد اگر شما کاربران عزیزبه خاطر شکل ظاهری تصمیم به خرید این لپ تاپ ها دارید لپ تاپ های آلومینیومی گزینه ی بهتری برایتان هستند اما باید همیشه این را مد نظر داشته باشید که برای هر چیز زیابی ،بهایش  را نیز باید بپردازید.

ادامه مطلب...
۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های اچ پی

مشکلات لپ تاپ اچ تی و راه حل آن ها

ما در این مطلب به برخی از مشکلاتی که ممکن است لپ تاپ های اچ تی دچار آنها شوند  را معرفی می کنیم  با دانستن این مشکلات شما به راه حل های آنها نزدیک می شوید حال ما کنار مشکلات به راه حل های آنها هم می پردازیم تا کار برای شما راحتر شود کافیست شما این مطلب را مطالعه کنید پس بهتر است با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سامسونگ

لپ تاپ های سامسونگ طراحی  شان بسیار حرفه ایی بوده و از مواد اولیه با کیفیتی در تولیدشان استفاده شده است .رنگ بندی و جنس بدنه مدل های آن کمی متفاوت بوده و در کل از کیفیت بسیار عالی برخوردارند.

ادامه مطلب...
۰۵ آذر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های اپل

ما در این مطلب توضیحاتی در رابطه با لپ تاپ های اپل خواهیم داد تا اگر شما قصد خرید یکی آن ها را داشتید  قبل از آن با مزایای  و مشکلات آنها آشنایی داشته باشید.

ادامه مطلب...
۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری