۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

اگر از کاربران ویندوز ده یا هشت باشید و رایانه شما قابلیتی با عنوان Finger touch یا شناسایی چهره را داشته باشد بنابراین می توانید سیستم رایانه ای خود را با اطمینان بیشتری قفل کنید و از دسترسی افرادی غیر از خودتان دور نگه دارید.

البته قبل از اینکه هر گونه تغییری در ویندوز خود ایجاد می کنید می بایست درایور مربوطه را نصب کنید تا بتوانید بهتر از مزایای این امکانات بهره مند شوید.

فض کنید میخواهید سیستم خود را با چهره قفل گذاری کنید. بنابراین به مسیری که به شما گفته می شوید توجه کنید تا از این طریق بتوانید سیستم خود را توسط چهره مختص خود قفل گذاری کنید.

ابتدا وارد مسیر setting /accounts /sighn – in optins می شویم. توجه داشته باشید علامت setting شبیه چرخ دنده می باشد. 

گزینه windows hello را انتخاب و بعد وارد قسمت Infrared Camera بشوید. 

پنجره ای با عنوان Welcome to Windows Hello   باز می شود. در این قسمت گزینه ای با عنوان Get Started وجود دارد. زمانی که روی این گزینه کلیک می کنید گزینه ای نمایش داده می شود که از شما می خواهد مستقیما به صفحه خود نگاه کنید. معمولا 20 تا 25 سانتی متر از صفحه نمایش خود دور شوید تا نتیجه بهتری بگیرید. بعد از اعمال تغییرات روی عبارت Finish کلیک کنید.

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری

آموزش عیب یابی رایانه
در این پست قصد داریم برای شما از راههای عیب یابی رایانه مطالبی را برای شما بازگو کنیم تا شما به عنوان یک کاربر روزمره رایانه بتوانید تا حدودی از رایانه معیوب خود رفع ایراد کنید. زمانیکه متوجه میشوید رایانه شما به مشکلی برخورده است قطعا زمانی است که یا وارد ویندوز نمی شود و یا اصلا به مرحله وارد شدن به ویندوز نمیرسد چه برسد به اینکه بخواهد وارد این محیط نیز بشود.اگر رایانه شما به مرز وارد شدن به ویندوز می رسد ولی در نهایت وارد ویندوز نمیشود چاره آن ریپیر ویندوز یا همان تعمیر ویندوز است که از این بحث خارج است و در بحثهای بعدی به آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...
۱۲ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
909hamraheshoma الف بختیاری