مشکل لاین در کامپیوتر

همه ی کاربران سیتم عامل تا به حال با مشکلات زیادی مواجه شده اند برخی از این مشکلات براحتی حل می شوند اما برخی از آنها  واقعا زمان می برند تا برطرف شوند .

مشکل لاین در کامپیوتر

کاربران بهتر است قبل از یافتن راه حل اول علت مشکل را پیدا کنند تنها در این صورت است که مشکل به راحتی برطرف می شود حال مشکلی که ما می خواهیم به آن بپردازیم مشکل لاین در کامپیوتر است .

برخی کاربران در دسترسی به شبکه لاین دچار مشکلاتی شده اند که در این صورت به زودی مشکل رفع خواهد شد و افراد می توانند از سبکه اجتماعی لاین استفاده کنند شما هم کاربران عزیز در هر کجای کشور ایران هستید می توانید به این شبکه دسترسی داشته باشید.

شما کاربران از طریق لاین می توانید پروفایل های رسمی را دنبال کنید ما میخواهیم به شما کاربران گرامی چند نکته جالب در خصوص لاین بگوییم تا بتوانید از طریق آن ها استفاده حرفه ای تری از آن داشته باشید

دانستن این نکات برای شما کاربرانی که اخیرا برنامه لاین را نصب کرده اید خیلی مفید استپس اگر تمایل دارید شماره تماس خود را از حساب کاربری تان جدا کنید  و یا میخواهید کیفیت تصاویری را که در لاین به اشتراک می گذارید افزایش دهید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ابتدا ما قصد داریم به شما بگوییم چطور شماره تماس خود را از حساب کاربری جدا کنید.

هنگامی که شما کاربران شماره تلفن خود را وارد حساب کاربری تان در لاین می کنید دیگر قادر نخواهید شد آن را بردارید تا به یکدیگر متصل نباشند راه حل ساده ایی برای این کار وجود ندارد باید برای اینکار از طریق اکانت فیس بوک وارد عمل شوید.

برای کیفیت تصاویر باید وارد تنظیمات کیفیت شوید و آن را به نرمال افزایش دهید برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

وارد اپلیکیشن لاین شوید واز پوشه More به settings بروید

گزینه chats 8 voice را لمس کنید و بعد به بخش photo Quality بروید و سپس گزینه Lowو نرمال را تغییر دهید.