پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های مایکروسافت

لپ تاپ ها در شکل و مدل و سایزی عرضه شده جنس این لپ تاپ ها پلاستیک و فلزی  می باشد اگر شما کاربران عزیزبه خاطر شکل ظاهری تصمیم به خرید این لپ تاپ ها دارید لپ تاپ های آلومینیومی گزینه ی بهتری برایتان هستند اما باید همیشه این را مد نظر داشته باشید که برای هر چیز زیابی ،بهایش  را نیز باید بپردازید.

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های مایکروسافت

اگر شما کسی هستید که دائما از لپ تاپ استفاده می کنید باید بگوییم که لپ تاپ های مایکروسافت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد این لپ تاپ ها براحتی می توانند از پس کارهای روزانه شما بر بیاید.

ویندوز محبوب ترین سیستم عامل است که توسط  شرکت  مایکروسافت طراحی و عرضه می شود با لطف شرکت مایکروسافت کارت گرافیک بهینه شده Maxwell و پردازنده های skylake اینتل، دوباره نگاه کاربران  به سمت این لپ تاپ ها معطوف شده است.

حال ما سعی داریم در این مطلب برخی از مشکلات مایکروسافت را برای شما شرح دهیم و سپس راه حل های انها را هم در اختیار شما قرار دهیم.

1.مشکل گرم شدن لپ تاپ مایکروسافت

زمانیحرارت لپ تاپ شما افزایش پیدا می کند که راهی برای خروج جریان هوا وجود نداشته باشد اگر با این مشکل روبه رو شده اید برای پایین امدن دمای لپ تاپ ابتدا آن را برروی میز خشک و تمیزی قرار دهید اگر هوا براحتی منتقل نشد کف لپ تاپ را تمیز کنید

البته باید شما کاربران عزیز هر چند وقت یک بار گرد و خاک لپ تاپ را بگیرید تا هوا وارد لپ تاپ شما شود و دیگر حرارت ان بالا نرود اگر با این کار دما کاهش نیافت تهویه لپ تاپ خود را با اسپری کاملا تمیز کنید در این صورت مانع بالا رفتن دما خواهید شد.

2.مشکل روشن نشدن و سیاه ماندن صفحه در لپ تاپ مایکروسافت

اگر لپ تاپ شما دارای باتری است آن را کاملا شارژ کنید اگر مشکل حل نشد منبع برق را چک کنید ولی اگر باز مشکل وجود داشت با کارشناسان همراه رایانه9099070345 تماس بگیرید ممکن است این مشکل از طریق برنامه خاصی بوجود آمده باشد.کارشناسان این مشکل را برای شما براحتی برطرف خواهند کرد.