پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های اپل

ما در این مطلب توضیحاتی در رابطه با لپ تاپ های اپل خواهیم داد تا اگر شما قصد خرید یکی آن ها را داشتید  قبل از آن با مزایای  و مشکلات آنها آشنایی داشته باشید.

ما در این مطلب وقت خود را صرف کرده ایم که نکات مهم  را برای شما جمع اوری کنیم که  اگر شما خواستید یکی از آن ها را بخرید اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشید یکی از مشکلات لپ تاپ های اپل این است که در کشور ایران ناشناخته هستند.

کاربران باید سمت محصولی بروند که مدتها بتوانند با آن کار کنند ما یک نوع کامپیوتر دسکتاب را به شما معرفی می کنیم  که این محصول مال تولیدکنندگان اپل است که  به آن مک گفته می شود یک سیستم عامل روی این کامپیوتر مک نصب می شود که به آن MAC OS می گویند.

یکی از مشکلاتی که کاربران مک می توانند داشته باشند این است که نمی توانند نرم افزار مک را تهیه کنند اگر هم بخواهند به این موضوع فکر کنند که میشود نرم افزار ویندوز را روی سیستم عامل مک نصب کرد باید بگویم  این امکان پذیر نیست.

درست است که مک زیبایی های فراوانی دارد اما به پای ویندوز نمی رسد اگر شما میخواهید یک لب تاب شیک بخرید میتوانید سراغ لپ تاپ اپل بروید اما اگر کارایی بهتر میخواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید ما به شما ویندوز را معرفی می کنیم

اما این دلیل نمیشود که بگوییم لپ تاپ های اپل را نادیده بگیرم چون لپ تاپ های اپل هم دارای کیبوردعالی،صفحه نمایش ال ای دی با وضوع عالی،کیفیت اسپیکرها در حد عالی و باطری که تمام نمی شود  اما متاسفانه مشکلی که باعث میشود کاربران کمتر به طرف این لپ تاپ های اپل بروند قیمت سنگین آن ها است.

معایب این لپ تاپ ها هم این است به دلیل کمی بزرگ بودن صفحه نمایش حمل کردنش سخت است اگر شما احیانا سوال یا مشکلی در مورد لپ تاپ های اپل داشتید با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید البته زمان تماس گرفتن با آن ها محدود نیست شما در 24 ساعته می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید شماره تماس جهت برقراری ارتباط 9099070345 می باشد پس وقت را از دست ندهید و همین حالا برای حل سوالات و مشکلاتتان تلاش کنید تا زودتر رفع شوند.