افزایش سرعت کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه شده اند مشکل کند شدن سیستم است برخی از کاربران تا با همچین مشکلی روبه رو می شوند سریع به فکر راه اندازی سیستم می افتد در اکثر مواقع با راه اندازی مجددا این مشکل برطرف می شود این راه حل بسیار ساده و مفید است .

افزایش سرعت کامپیوتر

  اگر کامپیوترتان قدیمی است  یا سرعت آن پایین است نگران نباشید با چند راهکار ساده میتوانید سرعت آن را افزایش دهید .

یکی از دلایلی که باعث می شود سرعت سیستم شما پایین بیاید استفاده نادرست برخی از برنامه ها است اگر سرعت سیستم تان به طور ناگهانی کند شد ممکن است سی پی یو رایانه شما دچار مشکل شده باشد یا احتمال دارد یک اپلیکیشن مقداری از حافظه ی مموری شما را در اختیار گرفته باشد.

برای شناسایی این مشکلات باید تسک منیجر را باز کنید

ممکن است هارد دیسک شما پر شده باشد پس دلیل کند شدن سیستم تان امری طبیعیست برای افزایش سرعت رایانه کمی از فضای هار دیسک را خالی کنید.

به کنترل پنل بروید و به دنبال لیست برنامه های نصب شده بگردید و بعد برنامه هایی را که به انها نیازی ندارید آن ها را پاک کنید این کار میتواند سرعت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهد.

بدافزارها ها میتوانند یکی از دلایل کند شدن سیستم شما باشند برای اینکه احساس امنیت کنید یا از شر این بدافزارها نجات پیدا کنید کافیست برنامه های خود را با آنتی ویروس اسکن کنید برای اینکار ما به شما توصیه می کنیم از نرم افزار Malwarebytes استفاده کنید این نرم افزار قابلیت اسکن برنامه های ناخواسته را دارد