پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات گوشی های موبایل اسمارت فون ها

معمولا تلفن ها ی موجود بی عیب و نقص نیستند  ما در این مطلب قصد داریم مشکلاتی را برای شما مطرح کنیم  و سپس راه حل های ان ها را هم در اختیار شما قرار دهیم.


1.تخلیه باتری گوشی های اسمارت

تعدادی از کاربران از کم شدن عمر باتری اسمارت هوشمند شاکی هستند و ایراد تخلیه باتری دارند یکی از راه حل های مناسب برای افزایش طول عمر باتری یک تلفن همراه هوشمند تغییر تنظیمات نور صفحه نمایش و محل یابی گوشی است.

وارد قسمت تنظیمات شوید و روی گزینه Location کلیک کنید و سپس حالتBattery saving را انتخاب کنید در بخش روشنایی صفحه نباید حالت خودکار را انتخاب کنید به جای این گزینه مقدار نور را کم کنید تا براحتی بتوانید صفحه را مشاهده کنید.


2.رابط کاربری آهسته یا قفل شده

زمانی که حافظه داخلی تلفن همراه ها پر می شود معمولا سرعت گوشی کند می شود بهتر است برای حل این مشکل اپلیکیشن های اضافی را حذف کنید و سپس فایل ها را به کارت حافظه انتقال دهید و سعی کنید اپلیکیشن های باز شده را ببندید و سپس حافظه کش را پاک کنید.


3.ایرادات ارتباطی

زمانی که در اتصال به وای فای ،بلوتوث و حتی شبکه سیم کارت با مشکل مواجه می شوید یعنی اتصال برقرار نمی شود برای حل همچین مشکلی باید حالت پرواز را به مدت 30 ثانیه فعال نگه دارید و بعد آن را خاموش کنید مجددا سعی کنید این ارتباط را برقرار کنید گاهی اوقات این مشکل ارتباطی با یک بار خاموش و روشن کردن دستگاه برطرف می شود.


4. ارسال نشدن پیام های متنی یا اینترنتی

ابتدا چک کنید ببینید اتصال با اینترنت سیم کارت برقرار است یا خیر.  پیام ارسال نشده را انتخاب کنید و سپس گزینه ریسنت را بزنید اگر این مشکل حل نشد دستگاه خود را خاموش و روشن کنید.