مشکل بعد آپدیت گوشی

شاید شما هم به تازگی گوشی های هوشمند خود را آپدیت کرده باشید ولی بعد از این کار با مشکلات مختلفی روبه رو شده اید در این مطلب قصد داریم به آموزش حل مشکل اجرا نشدن برنامه ها بعد از بروز رسانی  سیستم بپردازیم با ما همراه باشید.

مشکل بعد آپدیت گوشی

یکی از مشکلاتی که پس از بروز رسانی سیستم عامل بوجود می آید مشکل اجرا نشدن برنامه ها  است حل این نوع مشکلات به بهبود کارکرد سیستم عامل دستگاه شما می انجامد برای بروز رسانی و استفاده از  ویندوزجدید باید نسخه جدید سیستم به درستی دانلود شود اما چگونه متوجه شویم این فرایند نصب به درستی انجام شده است.

برای اینکار ابتدا گوشی خود را روشن کنید تا پس از آپگرید تمام برنامه های تلفن همراه به درستی اجرا شوند و یا میتوانید وارد تنظیمات شوید و سپس نتیجه نصب و راه اندازی سیستم عامل را بررسی کنید.

یکی از عوامل به روز رسانی بد ، وقفه افتادن در فرایند دانلود و نصب  ویندوز جدید است اگر حین آپدیت سیستم عامل وقفه ایی رخ دهد باید منتظر عواقب بد آن باشیم .

عوامل دیگری که باعث ناقص اجرا شدن فرایند نصب می شود تخلیه شدن باطری موبایل است اگر هنگام نصب سیستم عامل جدید باطری گوشی تان خالی شد باید سریع جلوی خاموش شدن موبایل خود را بگیرید بهترین کار برای جلوگیری از خاموش شدن تلفن همراه، استفاده از شارژ بیرونی حین فرایند دانلود و نصب سیستم عامل است سعی کنید هنگام نصب سیستم عامل  به یک منبع برق دائمی متصل شوید.

اگر برنامه ها یی  را که روی گوشی دارید با اندروید جدیدتان سازگار نیستند  بهتر است آنها را از روی گوشی خود پاک کنید و از برنامه هایی  که سازگار هستند استفاده کنید .