پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات آی او اس

معمولا کاربرانی که دارای گوشی اپل هستند با مشکلاتی در این نسخه از سیستم عامل روبه رو شده اند اگر شما به دنبال راه حل مشکلات موجود در این سیستم عامل هستید یا اگر میخواهید اطلاعاتی درباره شایع ترین مشکلات در این نسخه کسب کنید با ما همراه باشید .

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات آی او اس

1.نمیتوانم به شبکه وای فای وصل شوم

برخی از کاربران گزارش کرده اند که با آی او اس نمی توانند  به وای فای وصل شوند اگر شما هم با این مشکل روبه رو شده اید بهترین کار این است که  بعد از آپدیت  یکباردستگاه خود را ریستارت کنید یا روتر وای فای را ریستارت نمائید و یا رمز خود را مجددا وارد کنید

اگر با روش های بالا مشکل حل نشد تنظیمات شبکه را ریست کنید با اینکار هیچ یک ازدیتاهای شما از بین نمی رود به احتمال زیاد با این راه حل مشکل برطرف خواهد شد.

2.کاهش عمر باتری

بسیاری از کاربران از این موضوع شکایت دارند که با به روز رسانی عمر باتری آنها کاهش پیدا می کند ممکن است علت این مشکل این باشد که شما در حین کار با گوشی زمان زیادی صرف تست ویژگی آی او اس کرده باشید  به همین دلیل باعث کاهش عمر باتری شده است بنابراین به تنظیمات بروید و سپس در بخش باتری بروید و چک کنید کدام اپلیکیشن باتری خور هستند از این طریق می توانید نرم افزارهایی که اضافی هستند را پاک کنید و بعد از مدتی سرویس ها یی مانند وای فای را قطع کنید تا اوضاع به حالت اول برگردد.

3.گرم شدن بیش از حد گوشی

اکثر کاربران با مشکل گرم شدن بیش از حد گوشی مواجه شده اند برای حل این مشکل اول بررسی کنید که آیا قبل از اینکه گوشی را آپدیت کنید این میزان گرما وجود داشته است یا خیر؟

ممکن است به دلیل گرمای نور خورشید این مشکل بوجود آمده باشد به هر حال شاید اصلی ترین مشکل این باشد که وقتی گوشی را به شارژ متصل کرده اید دمای گوشی بالا رفته است در چنین حالتی باید دستگاه خود را از شارژ خارج کرده و دوباره وصل کنید. تا دستگاه شما خنک شود.

 اگر مشکل برطرف نشد باید به نسخه قدیمی آی او اس بازگشت کنید تا مشکل رفع شود.

اگر با مشکلات دیگر در این نسخه جدید آی او اس مواجه سده اید برای رفع آن بهترین راه این است که با کارشناسان اموزش دیده در مرکز همراه رایانه تماس بگیرید شماره این مرکز جهت ارتباط با کارشناسان 9099070345  می باشد وقت را از دست ندهید و همین حالا تماس بگیرید.