پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات آی او اس

شایع ترین مشکلات ای او اس و راه حل آن ها

با وجود اینکه بسیاری از کاربران علاقه به روز رسانی آی او اس دارند اما متاسفانه مشکلاتی در این نسخه وجود دارد که کاربران را آزار می دهد ما در این مطلب سعی کرده ایم این مشکلات را پیدا کنیم و و راه حل آن را شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات آی او اس

1.مشکل حرارت بیش از حد گوشی

اکثر کاربران گزارش کرده اند که حرارت گوشی شان بالا رفته است اولین کار این است که کاربران باید بررسی کنند که این مشکل قبل از بروز رسانی آی او اس هم وجود داشته است یا نه با بروز رسانی این اتفاق افتاده است. ممکن است دلیل حرارت بالای دستگاه از بروز رسانی نباشد و دلایل دیگری مانند گرمای نور خورشید یا با متصل کردن گوشی به شارژ رخ داده باشد که در این صورت باید گوشی را از شارژ خارج کرده و مجددا متصل کنید با انجام این کار گوشی شما خنک خواهد شد اما اگر مشکل از اآپدیت آی او اس بود باید به نسخه قدیمی آی او اس برگردید این مشکل اگر برطرف نشود به سخت افزارها آسیب می رساند.

2.کلید پاور کار نمی کند.

گاهی اوقات کاربران میخواهند گوشی خود را خاموش کنند اما کلید پاور کار نمی کنند  در این حالت باید وارد تنظیمات شوید و به قسمت Setting>General بروید و در نهایت کلید شات دان را بزنید تا دستگاه شما خاموش شود.

3.دستگاه بعد از آپدیت روشن نمی شود.

یکی از رایج ترین مشکلات این است که بعد از آپدیت آی او اس دستگاه شما روشن نشود برای برطرف کردن چنین مشکلی باید بک آپی از تمام دتاهای خود تهیه کنید و سپس از آن استفاده کنید در این صورت می توانید دستگاه خود را به حالت قبل از شروع دریافت آپدیت برگردانید.

اگر برای حل سوالات و مشکلات خود از افراد عادی کمک بگیرید یا خودتان تلاش کنید تا آن ها را حل کنید مطمعن باشید یا حل نخواهند شد یا زمان زیادی صرف حل کردن ان ها خواهید کرد بهتر است از مرکز همراه رایانه کمک بگیرید  تا کارشناسان سوالات و مشکلات شما را در کمترین زمان حل کنند کافیست شما با شماره تماس 9099070345با کارشناسان آموزش دیده در ارتباط باشید در چنین حالتی مشکلات شما براحتی حل خواهند شد.