ارورهای حین نصب برنامه

ممکن است در حین نصب برنامه به ارورهایی برخورد کنید که به شما اجازه اجرای برنامه را ندهد یا اینکه برنامه مورد نظر شما اجرا نشود. ما در این وبلاگ سعی می کنیم راهکارهایی را برای شما بنویسیم تا بتوانید برنامه خود را نصب یا اجرا کنید.

ارورهای حین نصب برنامه

اجرا از طریق ادمین

برنامه را در حالت ادمین اجرا کنید. بعضی مواقع در ویندوز محدودیتهایی بری کارران وجود دارد که اجازه نصب برنامه را به کاربر نمی دهد. بنابراین بهتر است برنامه خود را در حالت Run as adminstrator  اجرا کنید.

توجه به معماری سیستم

در ابتدای نصب برنامه ها خوب است که به معماری سیستم خود توجه کنید. بعضی برنامه ها برای سیستمهای 64 بیت و بعضی برنامه ها برای معماری 32 بیت نوشته شده است. برای اینکه از معماری سیستم خود مطلع شوید خوب است روی آیکن my computer یا this pc راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در قسمتهای مشخص شده می توانید مقدار رم سیستم به همراه نوع سیستم خود را مشاهده کنید.

دقت کنید برنامه هایی که برای 32 بیت نوشته شده اند برای 64 بیت هم نصب می شوند ولی برنامه های 64 بیت برای 32 بیت نصب نمی شوند. بنابراین در هنگام نصب برنامه به 32 بیت و 64 بیت بودن برنامه خود توجه کنید.

حذف نسخه های قبلی نرم افزار

چنانچه در حذف برنامه به مشکلی برخورد کردید می بایست دقت کنید نسخه های قبلی نرم افزار را از روی سیستم خود حذف کرده باشید. ممکن است از برنامه های بلی در حافظه رجیستری باقی مانده باشد و به کاربر اجازه نصب برنامه را ندهد. نابراین برای حذف بهتر برنامه بهتر است از برنامه your unistaler استفاده کنید تا به طور کامل حذف برنامه را انجام دهد.

برای دانلود این برنامه کلیک کنید.

استفاده از برنامه Fix it

چنانچه فایل شما نصب نمی شود ممکن است فایلهای رجیستری ویندوز دستخوش تغییراتی شده باشد. بنابراین بهتر است از برنامه Fix It استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید اشکالات ویندوز را برطرف کنید. دقت کنید می بایست سیستم شما به اینترنت متصل باشد.