روت چیست ؟ | همراه رایانه روت چیست؟

اصطلاح روت به معنی ریشه می باشد. زمانی که از این کلمه در یک وسیله مثل گوشی به کار می رود یعنی بتوانید دسترسی ریشه ای به گوشی داشته باشید.

روت چیست | همراه رایانه

در گوشیهای اندرویدی سطح دسترسی کاربران حدوا 70 درصد می باشد. یعنی کاربران آنطور که می خواهند نمی توانند تسلط کافی داشته باشند. ولی زمانی که گوشی روت می شود می توانند به کلیه امکانات گوشی ها دسترسی داشته باشند. از عوارضی که ممکن است روت کردن گوشی داشته باشد این است که گارانتی گوشی باطل می شود. ممکن است دستگاه شما زودتر از حد معمول ویروسی شود. بنابراین بعد از روت کردن حتما می بایست آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود نصب کنید.

برای روت کردن گوشی می بایست از نرم افزارهای IROOT و KINGROOT استفاده کنیم. البته نرم افزارهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارند ولی این نرم افزارها بیشترین موارد استفاده را دارند. برای روت کردن از طریق برنامه IROOT ابتدا می بایسیت برنامه را از اینجا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

برنامه IROOT به صورتی نوشته شده است که می تواند به صورت گام به گام کاربر را در پروسه روت کردن گوشی کمک کند. کافیست در اولین ویزارد روی گزینه Get Root Access کلیک کنید تا عملیات روت آغاز شود.

زمانی که عملیات به درستی انجام شود پیغام Root Successe نمایش داده خواهد شد. پس از روت شدن از قسمت Root Toolbars نرم افزارهای مورد نیاز را دانلود و نصب کنید.

چنانچه عملیات با موفقیت انجام نشود پیغام Root Failed نمایش داده خواهد شد که می بایست عملیات روت گوشی را از طریق رایانه شخصی انجام دهید.

در پستهای بعدی راجع به روت گوشی از طریق رایانه توضیحاتی داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل با کارشناسان ما در تماس باشید.

9099070345